به گزارش ایبِنا از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت با همکاری گروهی از متخصصین داخلی به منظور رفع برخی مسائل و توسعه استارتاپها در راستای ارائه طرح ها و ایده های آنها، زیرساختی را طراحی کرده که می تواند تحولی شگرفی در صنعت بیمه باشد.
بیمه سامان با ایجاد زیست بوم insurance as a service در نظر دارد، فضای دیجیتالی جدیدی ایجاد کرده تا گروه های مختلف بتوانند در این فضا، سرویس های بیمه ای را به مردم ارائه کنند و محدود به یک شرکت نباشند.
یکی از کاربردهای این زیرساخت، امکان ایجاد پلتفرمی برای جذب و مدیریت انبوه نمایندگان و بازاریابان است تا از این طریق نمایندگان، بازاریاب ها را مدیریت کرده و فروش را هدایت کنند. در همین راستا، اپلیکیشن «جهش» که بستری برای ارائه خدمات به نمایندگان فروش بیمه است، در حضور فعالان صنعت بیمه برای نخستین بار توسط شرکت بیمه سامان به نمایش در خواهد آمد. همچنین اپلیکیشن صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل از دیگر نوآوری های این شرکت بوده که همزمان با بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه رونمائی خواهد شد.
گفتنی است، بیمه سامان به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، همواره حامی استارت آپ ها و اندیشه های نو بوده و با همکاری آنها توانسته است گام های موثری در توسعه نرم افزار ها و طراحی و پیاده سازی مدل های بیمه ای دیجیتال داشته باشد.